2014-2015 KYK Yurt Sonuçları

KYK yurt sonuçları açıklandı

Kredi yurtlar kurumu genel müdürlügünce 2014-2015 ara sınıf ve kyk yeni yurt başvuruları 26 temmuz 2014 ve 11 agustos 2014 tarihleri arasında yapıldı

2014 -2015 kyk yurt sonuçları 31 ağustos 2014 pazar gün AÇIKLANDI

KYk yurt başvuru kyk yurt yerleştirme sonuçlarına resme yada burada ki linke tıklayarak kyk yurt yerleştirme sonuçlarına bakabilirsiniz

2014 KYK yurt Sonuçları için tıklayın

2014-2015 ÖĞRENİM YILINDA YURTLARA KAYIT HAKKI KAZANAN ADAYLARIN DİKKATİNE

Kayıtlar 1 - 5 Eylül 2014 tarihleri arasında yapılacaktır. Bu tarihler arasında kayıt yaptırmayanlar kayıt hakkını kaybedeceklerdir.

YURTLARA KAYIT SIRASINDA İSTENEN BELGELER

Önceliği olanlar için öncelik belgesi
Son 6 ay içinde çekilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf
Ebeveyni %40 ve üzeri engelli olanların tam teşekküllü hastaneden alacakları rapor
Kayıt, kimlik, yurt ücreti ve depozito ücreti makbuz/dekontu
18 yaşından küçükler için Aile İzin Onay Belgesi
Aynı öğrenim döneminde yüksek öğrenime başlayan kardeşe ait öğrenci belgesi(Kayıt tarihinden itibaren 1 ay içinde ibraz edilecektir.)

Detaylı bilgi için 03125516640-41 numaralı telefonları arayabilirsiniz.

Ek kontenjan ile yükseköğrenim kurumlarına yerleştirilen öğrencilerin (ÖSYM) yurt başvuruları 25-30 Eylül 2014 tarihlerinde yapılacaktır.

Kyk asil yurt kayıtlarının ardından yedek yurt kayıt sonuçlarıda açıklandıkça buradan sorgulanabilecek

KYK 1. Hafta Yedek yurt Yerleştirme Sonuçları Tıklayın

kyk ana sayfa

1.YEDEK LİSTEDEN YURTLARA KAYIT HAKKI KAZANAN ADAYLARIN DİKKATİNE

Kayıtlar 08 - 12 Eylül 2014 tarihleri arasında yapılacaktır. Bu tarihler arasında kayıt yaptırmayanlar kayıt hakkını kaybedeceklerdir.

KYK 2. Hafta Yedek yurt Yerleştirme Sonuçları Tıklayın

2.YEDEK LİSTEDEN YURTLARA KAYIT HAKKI KAZANAN ADAYLARIN DİKKATİNE

Kayıtlar 15 Eylül 2014 - 19 Eylül 2014 (saat:17.00 ) tarihleri arasında yapılacaktır. Bu tarihler arasında kayıt yaptırmayanlar kayıt hakkını kaybedeceklerdir.

kyk doktora yurt başvuru sonuçları,kyk yurt sonuçları 2014,özel yetenek yurt başvuruları,dikey geçiş kyk yurt sonuçları,yatay geçiş kyk yurt sonuçları,yükseklisans yurt sonuçları 2014-2015,kyk 2014 -2015 yükseklisans yurt başvuru sonuçları, yurtkur yurt sonuçları,
kyk yurt yerleştirme sonuçları ne zaman açıklanacak,kyk sonuçların da son durum nedir,yurt başvuru sonuçlarını nerden öğrenirim,yedek yurt sonuçları

Yorumlar

yeni yurt başvurusu

Yeni yurt başvuru mu yapmam gerekiyor yaptım daha önce 191. yedeğim şimdi ki başvuruyu yapmak zorunda mıyım gerekiyor mu bilgilendirir misiniz tşk..

Yedek sonuclar açıklandı

Yedek sonuclar açıklandı diyor ama benim sonuç sayfam hala aynı 550. Yedek bu ne demek şimdi

ben 2 550. yedeğim bana sıra gelme ihtimali nedir ? gelirse ne z

ben 2 550. yedeğim bana sıra gelme ihtimali nedir ? gelirse ne zaman gelir?

Bu saatten sonra açıklamayın

Bu saatten sonra açıklamayın ben kayıt için yola çıkıyorum vebaliniz sizinle kalsın hakkımı helal etmiyorum batsın sisteminiz sizinle ondan sonra nereden çıkıyor bu kadar isyankar diyorsunuz işte tohumlarını siz ekiyorsunuz işte ne ekersen onu biçersin üzgünüm....

paralel yapı ısrar edip

paralel yapı ısrar edip duruyo yurt cıkmassa gelirm belki diyorum acıklayın daha akşam 9 da otobüsüm var onlara kalcam mecbur uygun özel yurt bulamassam :)

ooffff siz bizle dalgamı

ooffff siz bizle dalgamı geciyorsunuzzzzz ? acıklayın artık

İnsanı resmen delirtiyosunuz

İnsanı resmen delirtiyosunuz açıklayında bizde yolumuza bakalim ya bu ne böyle 31 dediniz hala ortada bişey yok yarin kayitlar başliyo Allahtan korkun ya sonra öğrenciler niye cemaat yurdunda kaliyo yeter artik açiklayın şunu.

Haftaya netleşir

fikret orman

Hala aciklanmadi bu ne !

Hala aciklanmadi bu ne ya !

kyk

yukarıda yorum yazan arkadaşlara katılıyorum. kyk kadar rezil bir kurum yok.

Baska Biyerinizden Laf Uydurmayın

Şu Boş Boş Sonuçlar Açıklandı Diyen Bebeler, Kaç Kişinin Sinirini Attırıyosunuz Bak Bilin İstedim Kafamızı Agrıtmayın Bizim !

O değilde dun fem

O değilde dun fem dersanesinden arafilar yurt için..dava için reddettim ama ins. Acikta filan kalmayiz haa..

daha çokkk beklerizzzzzzz

açıklanmamışş hala ya bu ne

bıktık artık hergun gelip kyk sayfasına bakmaya

bir yurt acıklayacaklar onuda 20 gun ıcınde acıklıyorlar . acıklasaydı bari ona gore davranırıdık neyi nasıl yapacagımızı bkardık.Bi yurtta gidecektik oda olmayacaksa cok kotu olur bari 1 sene bizi yurtta bıraksınlar ondan sonra bize yurtları lazım degıl ................
,

yurtlar

hadi nazlanmayın nasıl olsa duyulacak yurtlarla ilgili yeni skandal kesin var bekliyoruz

yeter be

harbiden bunlarda işin b*....nu çıkardılar ama akşam yola çıkıyorum daha kyk açıklanmamış

yinsaf be insaf !!

ne yapmaya çalıştıgınızı anlamıyorum yeter artık be kardeşim yeter insaf !!!! yola çıktık kayıta gidiyoruz ne yapacagımızı bilmiyoruz sizin yüzünüzden insaf be bu güne kadar bırtınız ve hala açıklamadınız.. allah kimseyi bunların eline muhtaç etmesin !!

yaa aciklayin

yaa aciklayin artiiiiiikkkkk...

YAZIKLAR OLSUN

Yazık günah bizi düşürdüğünüz duruma bir bakın. Günlerdir bekliyoruz. Ayıp be ayıp!!

Kyk sonuçları açıklandı

Kyk sonuçları açıklanfı arkadaşlar hayırlı uğurlu olsun hepimizi ev özel yurt ayarlayacaklar hariç park bahçe bankları bekliyo üstelik harç da almıyorlarmış dolaba gerek duymamışlar ama nedenini hala anlayamadım

ben bulamadım nerden

ben bulamadım nerden bakabilirim

Nasil ogrencez

Nasil ogrencez

Hani nerde..aktif

Hani nerde..aktif olmamşki..açıklanmamış..

nerden bulabiliriz sonuçları

nerden bulabiliriz sonuçları biri yardım etsin lütfen

yurt

açıklandı diye bi haber yok

nerde acıklandı ben

nerde acıklandı ben bulamıyorum

Açıklandıysa neden

Açıklandıysa neden göremiyoruz nerden baktın?

Sonuçlar

Sonuçları ben bulamadım linki atar mısınız acaba.. :(

ne açıklanması ya biz mi

ne açıklanması ya biz mi göremiyoz

Açıklandı mı ben giremiyorum

Açıklandı mı ben giremiyorum sayfaya

Nasil acklandi

Nasil acklandi

acıklandımı neden

acıklandımı neden sorgulayamıyorz

Açıklandı mı ben giremiyorum

Açıklandı mı ben giremiyorum sayfaya

bakıyoruz acıklandıgını

bakıyoruz acıklandıgını gormedıik

nerden baktın

nerden baktın

adress

hangi sayfadan baktıysan bi verirmisin ben bulamadım sabahtan beri

biz niye daha ögrenemdik

biz niye daha ögrenemdik

yeter artııııkk !!!

ya üniversite sonuçları bile 1haftada acıklanyo bunlar 20 gündür bi açıklayamadılar akşma yola çıkyrum hala ne yapcagımı bilmyrum bıktm artk kyk sayfasna girmektn bu ne saçmalık ya !!

yeter artıkkkk

yeter beeeee acıklayın artık yazıklar olsun size aldığınız o paralar size harammmm

offff

Ya iki gündür bekletiyorsunuz yarin kayda gidiyoruz ne zaman aciklanacak ya .. Hayir yani bizi bekletmek size zevk veriyor gibiiiii ... Zaten bizim işimiz gücümüz yok ailelerimiz hep bos sizin keyfinize gore gider gelir dururuz değil miiii ?

yurt sonucuu

açıklayın artıkkk lütfennnnn :(

Ya allah askina dünden beri

Ya allah askina dünden beri gece gündüz bakiyorum bu kadar zor mu yani...aciklansinda biz de ona gore ne yapacagimiza karar verelim.31 ağustos dediniz bugün 31 i hala neyi bekliyosunuz....

yazık yaw

vallah bu sdurumdan sorumlu kişilere ne desek boş hem diyorsunuz başka yurtlara gitmeyın hemde bizi mecbur ediyorsunuz yarın kayda gidiyorum nerde kalacam yaw.yazıklar olsun vallah bu kadar öğrencinin ahını alıyorsunuz ya ne diyım..yazıklar olsun..

artık açıklayın

Ya bekletmekle elinize ne geçiyor artık açıklayın lütfen...

kyk paralel yapi eline geçmiş

kyk paralel yapi eline geçmiş gibi anlaşiliyor ki sonuçlar kayitlarla beraber aciklanacak gibi bunun da tek aciklamasi var oda cemaat yurtlarini doldulmak.

Yeter beee

Nasıl iiş bu yaa yarın insanlar şehir dışına kayıda gidicek ve nerede kalabilecekleri hakkında hiç bir fikirleri yok ! Açıklamamakla ne yapmaya calışıyorlar cok merak ediyorum !

UMARIM CEMAATİN KUCAĞINA ATMAZLAR BİZİ!!!!!!!!

bize geçen sene cemaate gitmeyin biz sizi otellere bile yerleştiririz dediniz umarım aynı şeyi bu yıl da düşünürsünüz..!!!

lütfen açıklayın

lütfen açıklayın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

para alicak olsaydiniz aylar oncesinden alirdiniz degilmi

Osym sinavlar icin yok bilmem zartti zurttu aliyor herseyden parayi aylar once. Bursa gelince son gun hatta son saatler belki son saniyeler aciklicaklar. Dalga geciyolar cok mu zor. Sizin yapacaginiz ise de sizede

açıklasın artık

açıklansın artıq yaww. delirecemm .

Yeni yorum gönder

Bu alanın içeriği gizlenecek, genel görünümde yer almayacaktır.
  • Web sayfası ve e-posta adresleri otomatik olarak bağlantıya çevrilir.
  • İzin verilen HTML etiketleri: <a> <em> <strong> <cite> <code> <img> <b> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Satır ve paragraflar otomatik olarak bölünürler.

Biçimleme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.

Son yorumlar